Scam on DealTicker: Shooting Range at Tim Hortons

Trueler has received many complaints on Shooting Range deal provided by Gladius International Protection Services Inc on DealTicker – one of the Canadian daily deal websites (DealTicker.ca or DealTicker.com)

Basically this deal turned into a scam very fast – shooting range does not exist at all!

DealTicker refused to issue any refunds for this deal and just became a part of the well planned scam. It could be even a joint venture by DealTicker and Gladius International, since DealTicker representatives do not want to cooperate with the customers to resolve the issue and make refunds to all victims.

Here is a complaint of DealTicker scam victim:

I’m not sure if you can help me, but I wanted to share my story with you. This is in regards to an online coupon site (dealticker.com) which is selling “deals” on companies that don’t exist, and refusing to provide refunds when customers realize their coupons are worthless.

I purchased 3 vouchers in March using DealTicker.com for a firing range experience at a discounted rate ($69 each). Here is the link to the deal I purchased:

http://www.dealticker.com/_39_to__99_for_dynamic_firearm_training_-_the_ultimate_tactical_experience__up_to__325_value__en_1623prod.html

According to the counter when the deal was active, DealTicker.com sold hundreds of these vouchers. After I purchased the vouchers, I attempted to make reservations for my range day experience and things went downhill quickly from there. Here is a link to a forum where people are talking about their experiences booking their days (I had a very similar experience):

http://forums.redflagdeals.com/39-99-dynamic-firearm-training-1011516/2/

It became apparent quickly to me that this coupon was not for a legitimate business operation. I emailed DealTicker.com to explain my concerns and inquire about the possibility of a refund. Hillary from the website quickly responded to my email with:

 

“Hi,

Thank you for bringing this to our attention. We do apologize for the experience that you had. We have not heard that much information about Gladius International that you pointed out. As you pointed out we are unable to give you a refund on this deal and DealTicker stands by their costumers 100%. We do hope that your next experience with us will be a great one.

Thank you

Hillary @ DealTicker”

 

I acknowledge that the deal did state “no refunds” but I assumed that if the deal actually didn’t exist and customers couldn’t redeem their coupons, DealTicker would reconsider their terms. Apparently not. I also cannot understand how they can sell a deal for a set price and then when I reserve the deal, I was told to bring $10 cash for a range fee, plus 13% HST “CASH only”. Doesn’t adding extra fees invalidate the deal in some way? I feel like they were misrepresenting what they were selling.

Anyway, I had booked a reservation for later this summer and the first groups were scheduled to start redeeming coupons in June. This is the experience the first group had – they received an email the night before they were supposed to go:

 

“Dear Customers

Gladius International regrets to inform all of you that we must suspend operations temporarily until our new range can be built. The agreement we had with the previous range was terminated suddenly and as a result we are working to construct our new range as quickly as possible. Gladius will honour its commitment to deal ticker and all of the persons who signed up. It will however take us several months to get the range operational and I apologize for this delay.

Once the range is operational, we will reschedule and reset the reservations page. Please understand, this kind of deal is new to Ontario and these events were unforeseen by us. We are doing our best to satisfy all the person who signed up for this range day experience.

Gladius International”

 

Now of course, many people would like to have their money refunded by DealTicker as they have sold $1000s of dollars of worthless coupons.

DealTicker is refusing to provide any refunds whatsoever which is unbelievable to me.

Here is a link to a forum of people discussing this:

http://forums.redflagdeals.com/gladius-international-1050401/

I emailed DealTicker yesterday and have not received a response. I telephoned them today and the call went straight to voicemail. I left a polite message with my name and contact number and they have not returned my call. One of my friends was able to connect with DealTicker on the phone today, the man who answered her call refused to refund her money as she “still has 2 years to redeem the voucher“. She threatened to tell this story to the media and the DealTicker representative laughed at her and said “go ahead”.

I fail to understand how a company can blatantly refuse to refund their customers when they cannot provide the service that the customer paid for. This is unacceptable.

As I said earlier, I’m not sure you can help me but perhaps you can speak out for consumers and spread the word about DealTicker.com and their business practices.

Thank you very much for any public attention you can bring to this matter. People should know what they’re getting into when they purchase from DealTicker.com, and DealTicker shouldn’t be able to get away with this!

Thanks to all who have sent complaints with experience regarding this “deal” to Trueler! I really hope that all victims will be able to get refunds from DealTicker. There are good advices on how to do this on RFD forum threads mentioned above, like sending request to DealTicker and place Consumer Protection Branch at the Ministry of Consumer Services in CC.

I’ve tried to do some investigation, but it is not even really needed… It’s just a scam in the first place… So, I’m summing up thoughts of forum users and my thoughts in order to protect ourselves from future possible scams from DealTicker and other daily deal websites.

 

Location of the “Shooting Range”

Gladius International - Header

Gladius International Protection Services Inc have two websites:

http://www.gladius-international.com

http://www.gladius-international-booking.com

The second one has been registered on March 17, 2011 after deal happened on DealTicker. It shows the following location:

Gladius International - Location on Website

Yes, it is Tim Hortons on the way to Niagara Falls. This is the mentioned spot:

Gladius International - Tim Hortons

There is absolutely no sense to gather at Tim Hortons parking lot before going to the range. Doesn’t it have a parking?! There is no range at all, as Gladius International confirmed in their recent e-mail to customers.

 

Is Gladius International just a Paintball?

 

Whois entry of the first website shows the following information:

Domain Name: GLADIUS-INTERNATIONAL.COM

Created on: 30-Sep-10

Expires on: 30-Sep-12

Last Updated on: 24-Nov-10

Administrative Contact:

horvath, william –  info@c-q-b.ca

163 sterling rd unit 3

toronto, Ontario m6r2b2

Canada

(416) 895-7408 Fax —

This is the address of CQB – “Tactical Paintball and Training Academy” which had deals on several daily deal websites like DealFind, WagJag. Their website is http://www.c-q-b.ca

This is one of the previous CQB Paintball deals from WagJag:

CQB Paintball - WagJag

So, I guess, Gladius International perfectly know how this kind of “marketing” works and when to expect cash from daily deal websites.

 

Scam Signs in the Deal Description

Suspicious things about the current deal can be usually found right in the fine print. I agree, that it is easy to say when deal is over and it is already known as a scam, but nevertheless, I hope it may be helpful for future.

Gladius DealTicker - FinePrint

  • Unlimited number of vouchers

It’s almost a sure sign that something will go wrong with voucher redemption. The idea of daily deal marketing is to bring new customers. In the case of unlimited number of vouchers the idea is to raise as much cash as possible.

  • Bookings begin weeks after the business gets featured

It’s a sure sign that business is not prepared to properly serve customers

  • No Refunds

It violates the promise of DealTicker and other consumer protection acts. Business is not allowed to claim “No Refunds”. Something is going to be wrong for sure.

  • No exact location specified

It probably does not exist at all as it happened with Gladius International Shooting Range.


Where are the Customers’ Money?

As far as I understand DealTicker’s explanation regarding “No Refunds” due to booking in advance, Gladius International already got their portion from DealTicker. There is an online booking system at www.gladius-international-booking.com which takes codes. As soon as codes are entered into Gladius booking system, they can get money from DealTicker as for redeemed vouchers.

Gladius International - Customer Login

There were about 2200 coupon purchased totaling to roughly $100,000. So DealTicker and Gladius quickly got $50,000 each for nothing, and no one of them agrees to make refunds…


Bait-and-Switch

There were several frustrating changes after vouchers had been purchased by customers. However it does not really matter now, because there is no way to redeem vouchers due to non-existence of the shooting range.

  • $10 extra “range fee” on the top of voucher price
  • Taxes must be paid by cash only
  • Changing times, cancellations, “closing” old range


Funding a Start-Up?!

Expiration time has been extended up to 5 years, so according to DealTicker refund is not going to happen for at least next 5 years. It’s pretty much enough to draw $50,000 and build a range. It is a free credit from us – consumers.


It’s not the first time when DealTicker promotes Scam

Unfortunately it does… They were promoting The Butchers deal knowing that it was not valid and knowing that the previous Butchers deals were actually scams. They had to make sure that Gladius indeed have shooting range before featuring this deal. But DealTicker let their customers down again…

 

If anyone had a success in getting a refund from DealTicker for this deal, please let everyone know how!

Thanks for your cooperation! Beware!

 

Update as of July 7, 2011

DealTicker has just responded to this article through contact form. According to the response, they are currently refunding all individuals who are wishing to get their money back.

DealTicker also informed that it was an “unfortunate circumstance” (in their opinion) rather than “scam”, since refunds are being offered to all purchasers.

Well… Over three months passed. Better late than never. Thanks to all contributors (especially from RFD) for effort trying to resolve the problem. If anyone still has problems with refunds, please let us know.



I'm not sure if you can help me, but I wanted to share my story with
you. This is in regards to an online coupon site (dealticker.com)
which is selling "deals" on companies that don't exist, and refusing
to provide refunds when customers realize their coupons are
worthless.

I purchased 3 vouchers in April using DealTicker.com for a firing
range experience at a discounted rate ($69 each). Here is the link to
the deal I purchased:
http://www.dealticker.com/_39_to__99_for_dynamic_firearm_training_-_the_ultimate_tactical_experience__up_to__325_value__en_1623prod.html

According to the counter when the deal was active, DealTicker.com sold
hundreds of these vouchers. After I purchased the vouchers, I
attempted to make reservations for my range day experience and things
went downhill quickly from there. Here is a link to a forum where
people are talking about their experiences booking their days (I had a
very similar experience):
http://forums.redflagdeals.com/39-99-dynamic-firearm-training-1011516/2/

It became apparent quickly to me that this coupon was not for a
legitimate business operation. I emailed DealTicker.com to explain my
concerns and inquire about the possibility of a refund. Hillary from
the website quickly responded to my email with: 

"Hi Shannon,
Thank you for bringing this to our attention. We do apologize for the
experience that you had. We have not heard that much information about
Gladius International that you pointed out. As you pointed out we are
unable to give you a refund on this deal and DealTicker stands by
their costumers 100%. We do hope that your next experience with us
will be a great one.
Thank you
Hillary @ DealTicker"

I acknowledge that the deal did state "no refunds" but I assumed that
if the deal actually didn't exist and customers couldn't redeem their
coupons, DealTicker would reconsider their terms. Apparently not. I
also cannot understand how they can sell a deal for a set price and
then when I reserve the deal, I was told to bring $10 cash for a range
fee, plus 13% HST "CASH only". Doesn't adding extra fees invalidate
the deal in some way? I feel like they were misrepresenting what they
were selling.

Anyway, I had booked a reservation for later this summer and the first
groups were scheduled to start redeeming coupons in June. This is the
experience the first group had - they received an email the night
before they were supposed to go:

"Dear Customers

Gladius International regrets to inform all of you that we must
suspend
operations temporarily until our new range can be built. The agreement
we
had with the previous range was terminated suddenly and as a result we
are
working to construct our new range as quickly as possible.
Gladius will honour its commitment to deal ticker and all of the
persons who
signed up. It will however take us several months to get the range
operational and I apologize for this delay.
Once the range is operational, we will reschedule and reset the
reservations
page. Please understand, this kind of deal is new to Ontario and
these
events were unforeseen by us. We are doing our best to satisfy all
the
person who signed up for this range day experience.

Gladius International" 

Now of course, many people would like to have their money refunded by
DealTicker as they have sold $1000s of dollars of worthless coupons.
DealTicker is refusing to provide any refunds whatsoever which is
unbelievable to me.
Here is a link to a forum of people discussing this:
http://forums.redflagdeals.com/gladius-international-1050401/

I emailed DealTicker yesterday and have not received a response. I
telephoned them today and the call went straight to voicemail. I left
a polite message with my name and contact number and they have not
returned my call. One of my friends was able to connect with
DealTicker on the phone today, the man who answered her call refused
to refund her money as she "still has 2 years to redeem the voucher".
She threatened to tell this story to the media and the DealTicker
representative laughed at her and said "go ahead". 

I fail to understand how a company can blatantly refuse to refund
their customers when they cannot provide the service that the customer
paid for. This is unacceptable. 

As I said earlier, I'm not sure you can help me but perhaps you can
speak out for consumers and spread the word about DealTicker.com and
their business practices.

Thank you very much for any public attention you can bring to this
matter. People should know what they're getting into when they
purchase from DealTicker.com, and DealTicker shouldn't be able to get
away with this!

32 thoughts on “Scam on DealTicker: Shooting Range at Tim Hortons”

  1. I can tell you where Williams Horvath is… he is in Barbados and i can give you his contact info. 1246 255 4604
    or 1 246 233 3975 trying the same thing here. can’t we take him to court?

  2. I am also disappointed with deal ticker. I bought the voucher for one item and never received the item nor the money back. Now again bought another item and same thing, the worst part is called them a few times and phone kept dis-connecting. Sent emails for the past few days and yet no response. How can they be in the business!! Pathetic.

  3. Brought a coupon from dealticker for $35. Not able to schedule any appointments for a few months. Coupon is now expired – not able to schedule appointments. TWC Image Hair spa not able to provide any goods/services/products. Dealticker not willing to provide refund. $35 paid and got nothing in return. SCAM. Reported to ministry of consumer service and BBB. Please be very careful.

  4. I bought a coupon from Dealticker for a spa package with TWC image spa. TWC cannot provide me with any appointments for months and TWC asked me to contact Dealticker for a refund. I have contacted Dealticker and they refused to provide me with a refund. I have been very patient and followed DealTicker’s advice, to wait for TWC image hair spa to contact me to schedule an appointment. However, this has not happened. Essentially I have paid for a $35 non-service, having received absolutely nothing in return. I have not received a satisfactory response after multiple emails. It has been months. Don’t ever buy from Dealticker!!

  5. Bought a $60 camera (+$10 shipping). I didn’t receive item after months and months. I e-amiled the company. They said they’d refund the money (which they never did). Now they’re ignoring my emails (I’ve sent about 20… literally) and they won’t return my calls… pieces of shit.

  6. I’m going through a scam with dealticker right now too (cry) I wish I had found these blogs before buying from them! I attempted to purchase the CuisinArt FP-14DCC (14 Cup Die Cast) Elite Food Processor – Taxes & Shipping Included ($305 Value)! which has turned out to be a bullpoop. If you do some research, the company selling these http://www.shoplessproducts.com has done this three times in the past now one time was through Dealticker as well I beleive, they a)advertise an amazing deal on a name brand product b)set the shipping date to a max of 4 weeks AFTER THE DEAL ENDS c)Extend the deal end date as long as possible d) Cancel their 1-888 number on their site e)about a week or two after the max times that the items are supposed to be shipped DealTicker starts telling the worried customers that “they’ve handed the problem to management, and we will let you know the resolution in a week” f) Several weeks later DealTicker issues refunds to customers….

    Ok sorry for the long blog but am I the only one who finds it painfully obvious that Dealticker is running a beautiful scam of a rolling investment account eh hem… All they have to do is keep holding one scam after another and yes, they can always issue refund to customers (months after their purchase bacause they always have a fresh batch of poor unsuspecting victims just waiting for the next product that’s too good to be true…

    Each time they pull this particular scam its with an online product you see, therefore, people can’t check out the company or product before purchasing, then the deal is so good that you just have to buy it, it name brand! Then the hand out the refunds (because they pretty much have to to stay in business) AFTER they’ve been holding onto hundreds of thousands of dollars for months! Wow, it’s evil, but smart. The tool set scam they ran on dealfind was $600,000 bucks (http://groupbuyingcanada.com/dealfind-product-deal-reaches-about-600000/) a nice chunk of money to invest in a rolling account… hmmmmmm, Someone needs to take these guys down, it’s so wrong!

  7. I purchased a Dealticker for $130 for a “Keratin Infusion Perfection SmoothOut” at Studio 861 as a birthday gift for a friend of mine who used it today and I am extremely upset by what happened at the salon. The process took 2.5 hours and halfway through her hair treatment the manager came over to her to tell her that it was mandatory that she also purchase a special shampoo and conditioner. My friend questioned her and she was told again that it was mandatory and that if she did not buy the shampoo ($30) and conditioner(another $30) that the hair treatment would not work. My friend then had to pay $60, plus tax (plus the tax on the $139 Deal ticker itself) for her “birthday gift”. When she told me I went back on-line to check out the deal because if a customer is going to be required to purchase something as part of a deal it should be clearly stated in the “fine print” and there is absolutely nothing in the fine print about this. I have included the link – http://www.dealticker.com/product.php?product_id=17823&city=Toronto. I called the Salon myself and spoke to someone as I was so upset when I found out about what had happened and the lady on the phone told me that the shampoo and conditioner are optional but that if not bought and used the hair treatment will not work – I said to her – that doesn’t “optional” to me. She said there was nothing else that she could do and that my friend could return the shampoo and conditioner if she wanted. Obviously, after spending 2.5 hours getting the treatment done most customers aren’t going to return the shampoo and conditioner. The Salon also didn’t wash the keratin out of y friends hair and told her if they did it would cost her an extra $35 to have her hair blow-dried. I am appalled by the unprofessionalism.

    I am disgusted by this behaviour. I would have no problem paying for extra products if this were outlined in the fine print of the Deal itself allowing me to make an educated and informed decision. I feel that what has been done is plain sneaky and done to intentionally trick customers into getting them into the salon and making them spend more money than they ever thought they would have to. I am surprised and disappointed Dealticker has represented such a salon without more thoroughly researching this Deal on behalf of its customers.

  8. This is a very shady site, every time you post a question regarding any product for sale that they think might affect their sales they delete it or even block your IP address from going into their site, what a scam, people should have the right to express their opinions and share with other buyers. I asked a simple question about the size of some earrings for sale, it took them 5 days to answer the question and when I complained about the delay before the answer was given they kept deleting my comments. All I know is that I will never buy from them again, if they can’t handle a very simple question them why do they even have a forum, just very annoyed about the whole thing, also, many products are not legit or as described from what i have been reading around. What poor customer service and total disregard for the consumer. Shame on you dealticker. Company’s should not give their business to this site, there are many other sites that handle questions and consumer concerns without deleting them, how ignorant and total unacceptable way to handle a business, any consumer should be treated with respect, the word spreads dealticker and people will realize what a bad shady and SCAM of a company you are.

  9. Hey All,

    I had the same problem with Gladius:

    1)we had to book online
    2)site wasnt working for a while
    3)then when we tried to book, no dates were available

    It was a huge runaround – and we didnt get a refund from either party.

    I DID however, get a refund from VISA as I claimed it as fraud. So did my other friends (using different credit cardS).

    Please do the same and get your money back! And I hope the people behind this are caught.

    Cheers!

  10. Dealticker doesn’t refund in cash, they refund in credits.
    Now try to redeem any of those credits, after got into the Gladius scam and couple of hundreds stuck with Dealticker I have been trying to redeem other deals.
    Massage – 3 months already trying to book an appointment and always full. Purses purchased not being able to redeem. Rayban same thing.
    I wonder how long will last before Dealticker goes belly up or get Canadian Authorities raiding their offices.

  11. Now they are trying to sell vouchers on WagJag – and WagJag isn’t allowing customers to leave comments or questions without first being reviewed (I use WagJag a lot and I have never had my comments filtered prior to this).

  12. I wrote Gladius today, hoping that things would be settled and I could start planing to use my vouchers ($99/each). I received the following email:

    Hi its canceled. Please get refund and if you still want to shoot contact me.
    Sent from my BlackBerry® smartphone powered by Mobilicity

    I never tried to use my vouchers, because of everything I read online. I’ve written DealTicker asking for a refund. I’ll let you know what they say.

  13. Thanks Jessica. It’s definitely one of the ways to protect yourself.

    But, I think customers who called merchants to confirm deals before purchase for cases like The Butchers, Gladius International, -417 Dead Sea Spa, etc., etc., etc… got confirmation that deals are legit and are actually great.

    Regards,
    Trueler

  14. As a business owner, I understand it is not easy to satisfy everyone. As a customer, I understand how annoying it is when something goes wrong and the company cannot help you solve it right away. Nowadays we have many methods of doing business and not everyone is operating responsiblity. Be a smart customer and protect yourself. I think Trueler has pointed out some nice tips for us to watch out when purchasing an online deal. Also my company has featured some deals with different deal companies. I noticed that some customers would call our company first to confirm the deal before purchasing. I think that is a smart way to protect yourself.

  15. Here is another dealticker scam, these people should screen these companies!! 5 dollar charge from dealticker got 130.00 off a chi flat iron with hairradiance, here is the link…http://www.dealticker.com/_5_for__120_worth_of_products_courtesy_of_hair_radiance__free_shipping_throughout_canada__en_4204prod.html. I bought the 5 dollar deal then went to hair radiance website and spent close to another 80.00 via paypal for the iron, I get it this week and it is totally fake and I could have got this in chinatown for 20 bucks tops. I emailed dealticker and no response then followed up with paypal who opened a case, hair radiance responds thanking me for my business!
    A chi iron is expensive and they all have certain trademarks, the name chi, this model was to have the thick plates and it doesnt, they promised it would come with a certificate of authenticity and it doesnt, not even a chi box.
    Now I have to take it to an apprasier to verify its garbage to have it charged back through paypal…never again I am blocking all of these daily deal companies!!

  16. I was able to get a refund from them I theatened legal action against them and was acutlly told to send an email to the refund department it took awhile, and I actully had to get nasty but luckly i know a little bit about contract law so i was able to get the money back.

  17. @Abby:

    When any customer claims to the deal company that the business refuses to accept the voucher, the deal company must issue immediate refund. Then sue whoever they want. DealTicker just let their customers down by refusing in refund.

    There were discussions on different forums on how to resolve the problem and get refunds from DealTicker. There were several articles posted. Customers started complaints to the Ministry and financial institutions. That’s why.

    Customers should not be responsible for the scammer which has been featured on DealTicker. DealTicker should be responsible first and refund customers. Moreover, it could be easily determined that it was a scam before featuring. DealTicker did not do that.

    You were probably one of the voucher holders who have not tried to redeem your coupon, have not made any plans regarding this shooting experience with your friends, have not used this worthless pieces of paper as gifts…

  18. @Trueler

    I would assume that any business that just sold a massive number of items which don’t seem to be working out – would need some time to get things figured out. Maybe even sue the business for refusing to be good to customers.

    What makes Trueler think that because of posting some blog DealTicker all of a sudden got scared? LOL!

    Maybe if DealTicker was offering the shooting themselves, I could understand. But it’s the guy they made a deal with that was the scammer.

    I, as a voucher holder, was frustrated because I didn’t know if I’m going shooting after all. But what losses pray you?

  19. @Abby:

    DealTicker & “Ryan guy” were refusing to issue refunds for over 3 months keeping tons of money in their own pockets. Only with the help of Internet users and publicity they decided to start issuing refunds. But those refunds are nothing in comparison to frustrations and losses which a lot of voucher holders experienced. Are DealTicker and “the nice Ryan guy” going to compensate it as well? Businesses scamming people must be punished! DealTicker with absolutely careless treatment of their customers should be avoided after this outrageous incident…

  20. So I got my refund from DealTicker, and the Ryan guy who sends support was pretty nice. What’s the big deal again? When The Butchers went out of business, all the tens of thousands that sold on group sites had to get their stuff figured out and start issuing lots of refunds.

    What’s the big deal I ask you? Honestly? So some deals don’t work out, but a scam? whatever

  21. I appreciate your uncovering of misleading deals or ones that are just downright stealing. Imagine my surprise when I found WagJag was again featuring CQB on a current deal. The terms seem friendlier, but I don’t understand, did they ever resolve the issues with previous deals sold? Also, CQB claims they will be at The Canadian Action Sports Show August 27th. Interesting….

  22. Hi Mat,

    Thanks for your point of view. But in this case booking system has been created, not launched, two weeks after the deal. And March 18 has been specified in the fine print because it was not ready.

    Delaying redemption time by couple weeks is not fair, because business virtually keep customer’s money, but the customer can’t use the service.

    Another example. Featuring a deal on December 19, and delaying it by 2 weeks somewhere in the fine print or only on the coupon when it already purchased, is extremely unfair.

    Delaying redemption time by weeks does not necessarily scream scam, but it is indeed unfair, and most likely is related to other problems with the featured business…

    Thanks,
    Trueler

  23. Just a note on this point:
    “Bookings begin weeks after the business gets featured
    It’s a sure sign that business is not prepared to properly serve customers”

    That isn’t necessarily true – The deal has to work for the business & the consumers. One reason for having a redemption point sometime after the deal closes is to spread out the time that the vouchers are redeemed. If they are redeemable the very next day, the business can be overwhelmed with people bringing in their vouchers, and will have difficulty handling that & their current customers. By putting some space between when they can come, some consumers will forget about it. Of course some consumers will ultimately not redeem, which is favourable for the business as well.

    Also, it can be used for seasonal peaks – my business did this as our deal went in November, and wasn’t able to be used till Jan. That is because we had a large Christmas rush – we wouldn’t have been able to handle if all the deals tried to redeem before Christmas and still provide the service to everyone. Only 3 people called on the first day of the deal, and the rest were fairly spaced out, which ended up working positively for the flow of everything.

    Anyway, just thought I’d point that out that it doesn’t necessarily scream scam.

  24. @Undisclosed:

    Finally! It took 3 months for DealTicker to sort things out… But I would like to hear from voucher holders that they got their refunds.

    Thanks,
    Trueler

  25. @Marina:

    I would say: What the hell’s wrong with some businesses scamming and ripping off customers?

  26. @Joseph:

    I think most people bought these “deals” hoping to use them this summer which is not going to happen.

  27. So I read up about WagJag and their problems with businesses that close doors. Apparently they don’t even contact their customers to let them know. Here these guys actually sent some messages out and everyone’s happy and dandy to bash? What the hell’s wrong with you guys spamming everyone who does business? Hey Bernie, get a grip of yourself. Call your credit card company and tell them you’re a pathetic fool for having too much time on your hands. Hope ppl like you never learn to shoot a gun.

    http://trueler.com/2011/05/13/business-closed-wagjag-no-alert-no-refund/

  28. As opposed to everything that has been said in this thread ‘hearsay’ so far, DealTicker is actually standing behind it`s customers and providing refunds. I just got confirmation for mine. You can confirm by calling them and seeing for yourself.

  29. I don’t get it.. haven’t they sent good communication emails out, saying that they’re extending the vouchers because he’s building a range?

  30. HaHaHa – Protection Services?

    The Young William Whorevath lives at Bloor and Lansdowne yet claims to have property in Niagara Wine Country???

    You poor pathetic fools.

    You must contact your Credit Card company and advise you did not authorize this purchase and that no goods were ever delivered.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *